Tuesday, February 3, 2009

Keajaiban yg tidak dihebahkan oleh Israel

recently, one of my fren ni cerita..di Israel, ada perkara2 ajaib yg berlaku kpd org islam sewaktu peperangan Gaza itu. Cthnya, ada interview ni dgn org Israel. org israel ni jd buta. so interviewer ni tnyela mcm mne bleh jadi buta. and org israel ni kata mse tu ada lelaki berjubah putih duduk jauh sket drpd die and die membaling pasir ke arah sye. Lepastu sye trus jadi buta.. jadi klo kte lihat, ni sme dgn kisah nabi muhammad di mna nabi muhammad membaling pasir ke arah abu jahal dn org2nya sebelumbeliau nak g hijrah ke Madinah menyebbkan pandangan org2 itu tertutup.
Selain itu, ada juga peristiwa di mna org2 islam ni nmpk burung di langit terbng ke arah suatu tempat. Jd org2 islam ni rse semcm n follow la birds tu kn. tgk2 selepas tu kwsn yg mereka tingglkn tu di bom oleh org2 yahudi. jd org2 islam ni terselamat dr serangan bom tersebut. Alhamdulillah burung2 itu telah menolong org2 islam ini.
Cerita ini dtg drpd pelarian Palestin sendiri dan insyaAllah cerita ini benar. Sekirannya sye buat silap, tolong btulkan ye..
thanks :)

1 comment: